3 May 2013

Molicious Giveaway By Nurul Ezatee Ditutup !




sorry to all of contestant ' molicious giveaway by nurul ezatee ' aku terpaksa tamatkan harini sebab agak buzy sikit dengan kerja kerja yang berlambak gile tu . sorry sebab tak annouced awal-2 . bukan taknak. tapi takdapat . internet pun problem sikit . takdapat nak onn selalu .

apa apa pun . thank you to the contestants yang sudi join giveaway cabuk aku ni . a million thanks aku ucapkan . nasib baik ada orang join . first-2 fikir macam takde je orang nak join . lalaaa ..


pemenang aku akan announce jap lagi . harap bersabar . ' kalau tak kuat iman. cakap awal awal ' takde kene mengena okeey. 

aku takboleh nak settlekan pemenang one by one sebab banyak . so, harap korang alert and dapat contact sponsor sendiri .

jadi. dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim , saya nurul ezatee binti roslee ingin menutup tirai giveaway molicious giveaway by nurul ezatee .

cewaah. gaya je lebih . okey . just tunggu annouce pemenang je okey . wait patiently ye . assalamualaikum ^.^

No comments:

Post a Comment